• O blogu
  • Czytelnia
    • Płatne książki
    • Darmowe e-booki
  • Partnerzy
  • Kontakt
Zarabianie przez Internet
  • Artykuł sponsorowany
  • E-biznes
  • E-marketing
  • Programy partnerskie
  • Rozwój osobisty
  • Social Media
  • uncategorized
  • Webmaster

Jak przygotować skuteczny mailing?

Styczeń 26, 2011   ebiznes   1 Comment

Mailing to w dalszym ciągu jedna z najskuteczniejszych technik reklamy w Internecie pod warunkiem, że potrafimy mądrze go wykorzystać. Jeżeli ktoś wykupi mailing do 15 000 przypadkowych osób, a do tego tekst reklamowy będzie wyglądał mniej więcej w ten sposób: „Już teraz kup ekstra książkę o tym, jak stać się bogatym!” to nie ma co oczekiwać jakichkolwiek efektów. Internauci są uczuleni na takie reklamy i tego rodzaju maila zamykają po przeczytaniu kilku pierwszych wyrazów.

Co zrobić, aby nasz mailing był skuteczny?

Przede wszystkim należy określić swoją grupę docelową. Sam przyznasz, że łatwiej jest sprzedać książkę kucharską dla gospodyni domowej niż dla specjalisty od marketingu. Teraz druga sprawa. Musisz przekonać klienta, że potrzebuje tego produktu, który chcesz mu zaoferować. Robiąc zakupy w sklepach internetowych zapewne nieraz spotkałeś się z historią w opisie aukcji, która to obrazowała jak się zmieniło życie kogoś, kto kupił dany reklamowany produkt prawda? Im bardziej ta historia jest prawdziwa, tym ma większą siłę oddziaływania.

W jaki sposób zbudować listę mailingową?

Warto zacząć od tego, że przy budowaniu listy mailingowej należy działać subtelnie. Gdy będziesz wymagał od internautów, aby wypełnili wielki formularz z numerem telefonu, adresem zamieszczania i datą urodzenia to możesz być pewny, że większość z nich tego nie zrobi. Ludzie chcą pozostać anonimowi, a więc jeśli ktoś zdecyduje się na pozostawienie swojego adresu e-mail to nie wymagaj od niego niczego więcej.

To już wszystko na dzisiaj. Sprawa e-mail marketingu jeszcze nieraz będzie poruszana na blogu, a więc zapraszam do śledzenia kolejnych wpisów.

Kategoria: E-biznes   Tagi: e-mail marketing, email marketing, mailing, skuteczny mailing

Jeden komentarz w Jak przygotować skuteczny mailing?

  1. Wojtek napisał(a):
    1 marca 2012 o 09:11

    Bzdura już po pierwszych paru zdaniach wiem ze to co ktoś tu pisze sam gdzieś przeczytał
    Np. Grupa docelowa nie zgadzam się ze książkę kucharska łatwiej sprzedać gospodyni domowej niż specjaliście od marketingu
    Gospodynie umieją gotować i rzadko korzystają z jakiś książek.
    Za to specjalista ds marketingu będzie potrzebował takiej książki jak wróci z biura i będzie głodny.
    Dalej nie czytałem bo mi się odechciało to bełkot książkowy

    Odpowiedz

Dodaj komentarz Anuluj pisanie odpowiedzi

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *

  • Ostatnie komentarze

    • Olaf: Niby stary wpis, a nadal aktualny, Chmura to wygod »
    • DydaFro: Usługi w chmurze są wygodne, dobrze pełnią swoje r »
    • Adam: Ciekawe wskazówki! Chętnie skorzystam :) »
    • Karol: Google Analytics to potężne i wspaniałe narzędzie »
    • SandraB: Serwisy, jak ten prezentowany powyżej na pewno są »
  • Subskrybuj Subskrybuj
© 2018 Zarabianie przez Internet. All Rights Reserved.
Copyright 2011